Η Ντόρτμουντ… σκοράρει και στο μάρκετινγκ

Η περσινή εκπληκτική αγωνιστικά πορεία του Άρη στην Ευρώπη, του έδωσε την ευκαιρία να συναντήσει κορυφαία κλαμπ της γηραιάς ηπείρου, να αποκτήσει λάμψη, δόξα και χρήμα και να γίνει… σοφότερος.

Οι κίτρινοι σε επίπεδο εμπειριών πέρα από το αγωνιστικό κομμάτι, είδαν πως λειτουργούν σύλλογοι των πολλών εκατομμυρίων ευρώ με αίγλη και εμπειρίες, σύλλογοι όπως είναι η Μπάγερ Λεβερκούζεν, η Μάντσεστερ Σίτι, η Ατλέτικο Μαδρίτης και η Ρόζενμποργκ, ακόμη και η Αούστρια Βιέννης.

Μεγάλο μέρος από εκείνη την τεχνογνωσία θα μπορούσε να έχει εφαρμογή και όφελος στον σύλλογο της Θεσσαλονίκης, αλλά οι οικονομικές συγκυρίες στη χώρα είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας. Η γνώση, όμως, είναι δύναμη…

Σε κάθε περίπτωση, τα μεγάλα κλαμπ της Ευρώπης συνεχίζουν να… σκοράρουν στο μάρκετινγκ και να «γεννούν» πηγές εσόδων.

Παράδειγμα, η Μπορούσια Ντόρτμουντ (οι φίλαθλοι του Άρη με αυτούς της γερμανικής ομάδας έχουν άρρηκτους δεσμούς), η οποία (και ενόψει των Χριστουγέννων) δημιούργησε… κινητή αγορά ειδών (αλλά και ψυχαγωγίας) του συλλόγου.

Η Γερμανική ομάδα έχει στη διάθεσή της ένα κινητό fan-shop (!) το οποίο θα κάνει μέχρι τα Χριστούγεννα περιοδεία σε διάφορα σημεία της πόλης και της χώρας, προκειμένου να έρθει από τη μια σε άμεση επαφή με τον κόσμο της, να προσφέρει διασκέδαση και ψυχαγωγία με μικρές, αλλά όμορφες εκδηλώσεις που έχει ετοιμάσει και φυσικά να πουλήσει τα αυθεντικά της προϊόντα, αποκομίζοντας έσοδα!

Πρωτοποριακή ιδέα, με – εκ πρώτης όψεως- σημαντικά οφέλη για τον σύλλογο και τους φιλάθλους…

Θα μπορούσαμε να ρίξουμε όλη μας μια… λοξή ματιά προς το… κιτρινόμαυρο Ντόρτμουντ.

To Top