Ο Φερστάπεν ύψωσε το μεσαίο δάκτυλο στον Χάμιλτον! (videos)

Με τη φετινή σεζόν να περιλαμβάνει πολλά επεισόδια «πολέμου» μεταξύ τους, Μαξ Φερστάπεν και Λούις Χάμιλτον απέδειξαν από τις ελεύθερες ακόμα δοκιμές του Grand Prix Βραζιλίας πως όσο πλησιάζουμε στην τελική ευθεία του πρωταθλήματος, οι εντάσεις και τα πυροτεχνήματα θα εντείνονται!

Είναι χαρακτηριστικό αυτό που συνέβη λίγο μετά το ξεκίνημα της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, που διεξάγεται στο εντυπωσιακό Circuit of the Americas στο Όστιν του Τέξας. Ενώ οι οδηγοί των Red Bull Racing και Mercedes εναλλάσσονταν στην κορυφή των χρόνων, για μερικά δευτερόλεπτα μπέρδεψαν τις δοκιμές με τον αγώνα.

Παρότι σε αυτή την ωριαία διαδικασία οι ομάδες κάνουν προσομοιώσεις κατατακτήριων και λειτουργίας σε μεγάλες αποστάσεις, δοκιμάζουν τις τρεις διαθέσιμες γόμες ελαστικών, ρυθμίσεις στις αεροτομές και κάθε άλλη πιθανή λειτουργία των μονοθεσίων, Φερστάπεν και Χάμιλτον ενεπλάκησαν σε μία σύντομη αλλά σπάνια για Παρασκευή μονομαχία.

Φτάνοντας στην τελευταία στροφή της μήκους 5.514 χιλιομέτρων πίστα κι ενώ ο «ταύρος» ήταν μπροστά, ο παγκόσμιος πρωταθλητής χώθηκε από την εσωτερική και παρότι ο Μαξ επιτάχυνε στην έξοδο για να παραμείνει μπροστά, βρέθηκαν επικίνδυνα κοντά σε όλη τη μεγάλη ευθεία και την ανηφόρα προς την πρώτη στροφή, όπου ο Λούις επεδίωξε και μπήκε ξανά μπροστά του.

Η αντίδραση του Φερστάπεν ήταν έντονη. Αποκάλεσε τον Χάμιλτον «ανόητο» μέσω team radio και του ύψωσε το μεσαίο δάκτυλο! Παρότι η ενδοεπικοινωνία συνοδεύτηκε με γέλιο και η συγκεκριμένη κίνηση, παρότι απρεπής είναι μάλλον συνηθισμένη στην ένταση της στιγμής εντός πίστας, ο Ολλανδός ήταν προφανώς ενοχλημένος από τα παιχνίδια ψυχολογίας που παίζει ο Βρετανός αντίπαλός του. Γιατί προφανώς τέτοιο ήταν. Εύλογα ο μηχανικός του 23χρονου, Τζιανπέρο Λαμπιάσε, του είπε να αγνοήσει το συμβάν και να μην ασχολείται.

«Δεν ξέρω τι ήθελε να κάνει, ξεκινούσαμε όλοι χρονομετρημένους γύρους και δεν ξέρω τι συνέβη εκεί», είπε ο χαλαρός Φερστάπεν στη μεικτή ζώνη μετά το τέλος του FP2. Από την πλευρά του οδηγού της Mercedes δεν υπήρξε κάποιο σχόλιο. Ούτε υπήρξε κάποια περαιτέρω δράση από την FIA, παρότι η κίνηση του Μαξ έγινε σε “live” τηλεοπτική κάλυψη.

To Top