ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τουριστική ανάπτυξη και επενδυτικές ευκαιρίες στη Θεσσαλονίκη

Η Θεσσαλονίκη αλλάζει και το νέο της πρόσωπο παρουσιάζει ευκαιρίες. Εν προκειμένω, επενδυτικές. Μαζί με την ανάπτυξη του τουρισμού συμπορεύεται και η αύξηση του ενδιαφέροντος για ακίνητα, με στόχο την τουριστική τους αξιοποίηση είτε άμεσα, είτε σε δεύτερο χρόνο.

Τα παραπάνω τόνισε στο πλαίσιο σχετικής συζήτησης στο 28ο Money Show Θεσσαλονίκης, η Πέννυ Κοτρώτσιου, Σύμβουλος ακινήτων Remax Rise, η οποία ανέφερε ότι οι αγοραστές ακινήτων συνεχώς αυξάνονται. «Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα ακίνητα, ανάμεσά τους και οι λεγόμενες ευκαιρίες, όπου σε πολλές περιπτώσεις η τιμή πώλησης μπορεί να είναι μειωμένη μέχρι και 60%», υπογράμμισε.

«Η Θεσσαλονίκη είναι ένας προορισμός που συνεχώς αναπτύσσεται τουριστικά και εκτιμώ, πλέον, ότι είναι έτοιμη για επενδύσεις», δήλωσε ο Σπύρος Πέγκας, Αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που διοργάνωσε το τμήμα Τουρισμού.

Η συζήτηση αναπτύχθηκε γύρω από τρεις βασικούς θεματικούς άξονες που αφορούσαν την εικόνα που παρουσιάζει η νέα επιχειρηματικότητα στη Θεσσαλονίκη, πώς αντιμετωπίζουν την πόλη ως τουριστικό προορισμό οι Ευρωπαίοι τουριστικοί πράκτορες και κατά πόσο αποτελεί προορισμό φιλικό για μια οικογένεια.

Ο Δημήτρης Κιούκας, Γενικός Διευθυντής Ammon express, μίλησε για ένα νέο προϊόν που γεννήθηκε από την ανάγκη να συνδεθεί η Θεσσαλονίκη με πολιτιστικούς και τουριστικούς προορισμούς, δημοφιλείς για τους επισκέπτες, οι οποίοι βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή. Σε πρώτο στάδιο, τρία λεωφορεία συνδέουν την πόλη με τη Βεργίνα, το Άγιον Όρος και τα Μετέωρα. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να κλείσει τη διαδρομή που θα επιλέξει, μέσω του διαδικτύου και να το συνδυάσει με την αγορά εισιτηρίων για το μουσείο ή το αξιοθέατο που θέλει να επισκεφτεί. Πρόκειται για μια εταιρεία χαμηλού κόστους. Το πρώτο δρομολόγιο, που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη Βεργίνα, ξεκίνησε στις 19 Μαΐου, ενώ 2 Ιουνίου θα αρχίσουν και τα υπόλοιπα δύο.

Από την πλευρά του, ο Θεόδωρος Αρσενικός, Transfer and Operations Manager της TUI, σημείωσε ότι η Θεσσαλονίκη έχει πολλές προοπτικές να αναπτυχθεί τουριστικά και να αποκτήσει μαζικότερη ροή τουριστών. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι από τους 35.000 τουρίστες που ήρθαν μέσω της TUI , στο αεροδρόμιο της πόλης, οι οποίοι ενδιαφέρονται κατεξοχήν για τη Χαλκιδική, υπολογίζεται ότι τουλάχιστον οι 5.000 επισκέφτηκαν οργανωμένα τη Θεσσαλονίκη.

Το ιστορικό κέντρο που ενδείκνυται για περπάτημα και βόλτα, ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που παρακίνησαν τον Fatih Ozdemir, γενικό διευθυντή της MADO Ευρώπης, να επενδύσει στην πόλη και να ανοίξει εστιατόρια με γεύσεις από την τουρκική γαστρονομία. Ενώ η Ιωάννα Σεραφειμίδου, ιδιοκτήτρια του «Πυγολαμπίδες στο κλουβί», παρουσίασε όλους τους λόγους που κάνουν την πόλη φιλική για οικογένειες. Η βόλτα στην παραλία με ποδήλατο ή καραβάκι, τα μουσεία και οι φάρμες στην ευρύτερη περιοχή, είναι μόνο μερικοί από τους λόγους που καθιστούν τον προορισμό ευχάριστο για παιδιά και γονείς.

Ωστόσο, οι τουριστικές επιχειρήσεις έχουν ακόμη να αντιμετωπίσουν αρκετές προκλήσεις, σύμφωνα με τον Γιώργο Χατσησάρρου, διευθυντή Διεύθυνσης Πιστοδοτήσεων Νέων Δανείων Β.Ελλάδος – Γενική Διεύθυνση Τραπεζικής Μικρών Επιχειρήσεων- της Eurobank. Μία από αυτές είναι το χαμηλό επίπεδο διείσδυσης των νέων τεχνολογιών, την ώρα που το 91% των τουριστών ερευνά online τα δρομολόγια πτήσεων και το 77% αγοράζει μέσω του διαδικτύου τα αεροπορικά εισιτήρια.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 28ου χρηματοοικονομικού φόρουμ Money Show που διοργανώνει το Ελληνό-Ιταλικό Επιμελητήριο από τις 19 έως τις 21 Μαΐου στη Θεσσαλονίκη.

Πηγή: seleo.gr

To Top