Όταν η μπάλα έχει… ανάγκη μία παγωμένη μπύρα

Βρίσκεται στα ποτήρια των φιλάθλων-τηλεθεατών, στα μπαρ σταδίων, τις φανέλες ομάδων και τα banner κορυφαίων χορηγιών.

Μια σχέση -ανάμεσα στη μπύρα και το ποδόσφαιρο- που ξεπερνά το πάθος των οπαδών, αλλά και των αθλητών, η οποία με το πέρασμα των χρόνων δείχνει ολοένα και περισσότερο άρρηκτη. Μία σχέση μεταξύ παράδοσης και καινοτομίας.

Φυσικά, σε εμπορικό επίπεδο, στην πραγματικότητα η σχέση μεταξύ μπύρας και ποδοσφαίρου ήταν πάντα πολύ στενή.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι πίνακες αποτελεσμάτων στους αγώνες του Champions League, όπου η μάρκα Heineken ξεχωρίζει από το 1994.
Τόσο που η ολλανδική μάρκα είχε επίσης πρόσφατα την ευκαιρία να ειρωνευτεί το σχέδιο της ευρωπαϊκής Super League (ESL), αλλάζοντας το μήνυμά της “don’t drink and drive” (μην πίνετε και οδηγείτε) σε “don’t drink & start a league” (μην πίνετε και ξεκινάτε ένα πρωτάθλημα»), με τη σύσταση για να πίνουν υπεύθυνα από τη Heineken, η οποία είναι «υπερήφανος χορηγός του Champions League από το 1994».

Ο δεσμός μεταξύ της γνωστής ολλανδικής εταιρείας ζυθοποιίας και της UEFA επιβεβαιώθηκε επίσης με την ευκαιρία του EURO 2020, του οποίου η Heineken ήταν επίσημος συνεργάτης μπύρας.

Μπύρες έχουν δώσει το όνομά τους σε τουρνουά-διοργανώσεις (Trofeo Birra Moretti στην Ιταλία από το 1997), σε γήπεδα (το γήπεδο στο Ούντινε είχε το όνομα Moretti Stadium έως το 2008), αλλά φυσικά και σε φανέλες συλλόγων ως χορηγοί. Ειδικά στην αγγλική Premier League: η Λίβερπουλ από το 1993 έως το 2000, αλλά και οι Τσέλσι, Νιούκαστλ, Τότεναμ και Νότιγχαμ Φόρεστ.

Χορηγίες που έχουν επίσης αλλάξει με την πάροδο των ετών, δίνοντας μεγαλύτερη προσοχή, ειδικά τις τελευταίες σεζόν, στην πτυχή της «υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ», με προϊόντα όπως χωρίς αλκοόλ.

Με ή άνευ, μία ωραία παγωμένη μπύρα, με ή δίχως συμφωνίες χορηγίας, αποτυπωμένη σε φανέλες ή όχι, με η χωρίς μηνύματα, θα εξακολουθήσει για τον φίλαθλο-τηλεθεατή, ο οποίος βρίσκεται καθισμένος στην πολυθρόνα του, μπροστά από την οθόνη της τηλεόρασης, σε ένα αγώνα  EURO, Champions League, Μουντιάλ ή απλά της αγαπημένης ομάδας του, να αποτελεί μία σχέση ξεχωριστή.

Επιβεβαιώνοντας ότι ενίοτε το ποδόσφαιρο έχει… ανάγκη από μία παγωμένη μπύρα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

To Top