Ψηφίδης: «Να δώσουμε χρόνο στον Κατσαβάκη»

Περήφανος που βρέθηκε ξανά κοντά στον Άρη, αλλά και αισιόδοξος ότι μέσα από τις δυσκολίες θα βγει κάτι καλό, δήλωσε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της ομάδας, Βασίλης Ψηφίδης, ο οποίος μπόρεσε να παρακολουθήσει από κοντά τη χθεσινή πρώτη προπόνηση.

Ο βετεράνος άσος, που ζει μόνιμα στο Χιούστον των ΗΠΑ, μίλησε για τα συναισθήματά του στο «Αθλητικό Metropolis».

Για την χθεσινή του παρουσία στην πρώτη προπόνηση του Άρη και για το τι περιμένει από την ερχόμενη σεζόν, τόνισε: «Θέλω να πω πόσο ευτυχής ήμουν που πήγα να δω τον Άρη που υπηρέτησα και αγάπησα. Δεν ήθελα να τελειώσει ποτέ. Ο κόσμος με έκανε περήφανο. Ο κ. Κατσαβάκης ανέλαβε ένα τεράστιο έργο και προτεραιότητα είναι να μείνει ο Άρης στην πρώτη κατηγορία και να σχηματιστεί φέτος ένας ακρογωνιαίος λίθος για τη συνέχεια.
Χθες είδα κάποια διαμάντια που θέλουν δουλειά Δεν είναι ακόμη για πούλημα. Αυτοί οι παίκτες θα πρέπει να δουλευτούν. Δεν πιστεύω σε θαύματα, αλλά ο χρόνος είναι το καλύτερο φάρμακο. Θέλει στήριξη από τον κόσμο η ομάδα».

Για την υπομονή που θα χρειαστεί να δείξουν όλοι, υπογράμμισε: «Θέλω να κοιτάξω τον Άρη ποδοσφαιρικά. Αυτό που είδα χθες δεν με απογοήτευσε. Αλλά δεν είδα ούτε μεγάλα ονόματα, ούτε σκελετό και αυτό κάνει το έργο του Κατσαβάκη ακόμη πιο δύσκολο. Ο προπονητής πρέπει να εμφυσήσει στους παίκτες σε ποια ομάδα παίζουν. Ο Κατσαβάκης ξέρει καλύτερα τη δουλειά του και πρέπει να του δώσουμε χρόνο. Στο τέλος τη σεζόν θα κριθεί. Δεν πρέπει να κριθεί σε δύο ματς. Όχι σαν τον κ. Τσιώλη που τον είχαν σαν Θεό και μετά τον έριξαν στον Καιάδα».

Για το αν θα επέστρεφε στην Ελλάδα μετά από το 1974, ομολόγησε: «Και να θέλω δεν μπορώ να γυρίσω, με τις ρίζες που έχω σχηματίσει εκεί».

Τέλος, για την απώλεια του Αλκέτα Παναγούλια είπε: «Αυτή η είδηση μαθεύτηκε πολύ γρήγορα. Ήμασταν συμπαίκτες για δύο σεζόν. Είχαμε δημιουργήσει έναν ελληνικό δεσμό με τον Άρη και το ποδόσφαιρο εδώ. Έχω κάνει πολλά αμερικανάκια εδώ Αρειανούς και έκανα μάλιστα και ομάδα Άρης Χιούστον. Εδώ υπάρχουν πολύ καλές υποδομές και είναι άλλη η παιδεία».

To Top